Jag och min beslutsångest

Det här med alternativ är klurigt. I alla fall för mig som har en fruktansvärd beslutsångest.
Kvällens val låg mellan tacokväll hos Pelle med nära vänner eller restaurangbesök och bowling i Eslöv med några från jobbet. Jag har velat hela veckan, men äntligen idag bestämde jag mig för att bowling får det bli.
Måste ha varit någon som inte tyckte det valet var det rätta för när jag precis kommit plingade det till i larmtelefonen. Så jag fick sätta mig i bilen och snällt köra till jobbet. I och med detta hann jag inte med middagen i Eslöv. Då lät tacos hos Pelle helt plötsligt väldigt lockande. Så tacos får det bli.

I´m off to Furulund

Kommentarer
Postat av: mette

Elin, du vet inte vad du missade ;)

2008-12-21 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0