Den tiden den sorgen

* Brösten ömmar
* Jag har röda prickar i precis hela ansiktet
* Kroppen är uppsvullen så jag känner mig som den största suggan på jobbet
* Jag har ett humör som inte liknar något. Förbannat och irriterad på allt. För två minuter sen var jag beredd att kasta datorn i golvet för att den inte gör som jag vill
* Sen jag kom hem från jobbet idag har jag tryckt i mig 2 kolor, 3 chokladbiskvier och ca 15 cornflakes crisp. Och detta innan jag åt min middag bestående av pizzarester från i söndags. Jag är inte stolt över mig själv

Ja, det är den tiden i månaden
Och nu går jag och lägger  mig.....

...imorgon är det nyårsafton

Kommentarer
Postat av: tinaina

du kan vara hur uppsvullen som helst, ha hur många röda prickar i ansiktet så att vi inte ens kan räkna dom, för vi kommer ändå tycka lika mycket om dig för det, du kommer ändå vara den dära underabara vännen man inte vill förlora. När det kommer till det dära ätande, säg till nästa gång du får ett infall, så kan vi göra det tillsammans. Är både roligare o godare...

2008-12-30 @ 22:34:41
URL: http://tinaina.blogg.se/
Postat av: Syskling

MEN JAG ÄR STOLT ÖVER DEJ! för att du är världens bästa syster, en sjuinihelvetes bra vän, en förbannat bra grisskötare, en perfekt innehavare av världens finaste skratt och för att du är du.

2008-12-30 @ 23:28:55
URL: http://annapanson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Naw Elin. Den tiden i månaden är INTE kul. Men vad gör det? Du är fantastisk iaf! Nästa år hoppas jag på att vi lyckas ses lite mer. När all julstress lagt sig :)

GOTT NYTT ÅR på dig iaf!

Kramar

2008-12-31 @ 11:22:12
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: jessikan

äh va inte så gnällig!! hade vatt bra mycke värre om du INTE fått menselimensan, hur skulle de sett ut????

Och lite prickar i fejset... hallå de finns dom som inte har nåra armar, och ont i brösten, du tänk om du vaknat utan dom en dag och slapp ha ont i dom resten av livet, hade inte de vatt värre????

Puss och griskram från oss!! Titta gärna in efter jobb nån dag, saknar ju dej!!



Gott Nytt år på dej grisafia// Jess

2008-12-31 @ 16:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0