Tristess

Jag är så trött på vardagen, så trött på att allt går på rutin. Tiden går för fort och jag hinner inte med.

Igår blev det middag och bio med storasyster. Mat på saluhallen i Lund, precis brevid ostförsäljningsstället. Och det doftade ju så himla gott. Ost är gott! Ni kan kalla mig knäpp, men när jag gick förbi ostaffären i Malmö förra veckan var jag bara tvungen att gå in en runda för att lukta  =)
I alla fall....vi åt god thai-mat och sen blev det Mamma Mia! Den var riktigt bra! Som jag längtar till Grekland. Älskar verkligen det landet, med alla dess småöar och all god mat. Nästa sommar ska jag dit.

Jag vill flytta till ett annat land för en stund. Vill du följa med?

Kommentarer
Postat av: Camilla

När ska vi flytta?:-) Jag är med till hundra procent haha :-) Ses på söndag :-)

2008-08-26 @ 23:05:29
URL: http://thesessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0