Torsdag morgon

Idag (än så länge i alla fall) är jag effektiv som tusan! =)
Har bara varit uppe i lite mer än två timmar och redan hunnit med att plantera om fyra blommor, rensa ut gamla tidningar, fixa katternas låda och dessutom dammsugit hela lägenheten!! De ni! Känner mig lite duktig faktiskt!
Fick nyss meddelande av Daniel som har komp-dag idag, så nu har vi bestämt att vi ska åka till stranden en runda. För trots att det inte är strålande solsken så är det varmt som tusan, så ett bad ska bli skönt. Har fortfarande inte köpt mig en vattentermometer...måste jag göra....måste ju veta hur kallt det är i vattnet.

Försök att baka rulltårta i min ugn med min lilla långpanna! =)
Anna lyckades.....nästan i alla fall....den gick inte riktigt att rulla ihop den bara.

- ja just det, och sen åt du den som en kebab!

Älskade syskling
Med dig blir det många härliga skratt

Next: shower


Kommentarer
Postat av: Kikki

Det är en vanlig kam där piggarna rullar. funkade riktigt bra på honom, brukar ha karda annars går inte att jämföra med denna!!

2008-08-07 @ 16:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0