Tisdag morgon

I brist på annat (och för att jag inte vågar röra mig i lägenheten med risk för att väcka systeryster som sover i min säng) så skriver jag ett litet inlägg.
Soffan blev min sovplats inatt, för Anna ville som sagt ha sängen. Men det gör ingenting, dels för att jag har en väldig sovvänlig soffa och dels för, vad gör man inte för sysklingen? =)
Trots min rastlöshet igår fick jag kvällen att gå. Slötittning på nån serie på tv med datorn i knät fram till kl 10, sen visades Sex and the city och för er som inte har fattat det så älskar jag den serien!! =)
Inget regn idag (än så länge) men det är molnigt och blåser, så idag blir det som Anna och jag redan har bestämt. Fotodag! Jag ligger lite back med insättande av mina foto, men efter idag hoppas jag att jag är färdig med 2006.

Här kommer lite foto från söndagen hos pappa. Han håller på att byta vindskivor (eller vad det nu heter?) på huset så han har värsta byggställningen upp.

   
Pappa är lite höjdrädd och vågade därför inte klättra ända upp, så Anton och Oliver fick hjälpa till. Men dom tar gärna varje liten chans att visa upp sina vältränade kroppar! =)
 
   
Den fina utsikten från ställningen!

 
Vad skulle man gjort utan sin älskade bror?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0