Söndag

Jag hade stora planer för den här dagen.
Men jag vaknade halv åtta och började bygga pussel och titta på film. Och nu såhär, en fyra timmar senare har jag hunnit titta på två filmer och dessutom lagt färdigt pusslet.
Nu ska jag ta tag i den här dagen. Kylskåpet gapar tomt eftersom jag infört en ny regel, att bara åka och handla en gång i veckan. Annars har jag varit expert på att småhandla, lite då och lite då. Det slutar alltid med att man handlar nånting som man egentligen inte behöver. Nä, nu ska här sparas pengar. Ska jag kunna åka till Sydamerika om några år måste jag ha mycket pengar sparade. Jag tror jag fixar det! =) Så det jag ville säga med det är att det idag är dags att åka och handla.
Ska ut i köket nu och kolls vad jag kan hitta att äta till frukost. Lite knäckebröd med ost och sen vatten till det kanske?!Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0