Regn, storm, rastlös

Några timmar i förmiddags tyckte jag det var mysigt med regnet,
nu är jag bara trött på det.
Är rastlös som tusan och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Anna sitter här brevid mig i soffan och fixar med sina foton, men jag känner bara inte för att göra likadant.

Här kommer lite bilder från gårdagen hemma hos mormor och morfar

   
Så här fint har mormor på uteplatsen.
Som jag önskar att jag också hade en trädgård

   

 

Nu ska jag äta lite glass och sen se om jag orkar göra något vettigt.
En grej till bara: vem tusan har bestämt vad som ska visas på tv under sommaren?? För där är ju verkligen ingenting!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bah!!!! Vaddå??!! De e nyheter på finska, en o annan rumänsk dokumentär om avgaser, eurosport visar biljard, trädgårdsprogram med inriktning på olika sorters snigelarter, gamla svenska filmer från 1836 när människor gick och pratade mycket fortare än nuförtiden mm mm. Har du missat????? Typiskt!!



Saknar dej fresten!!!

2008-08-05 @ 23:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0