Ledig onsdag!

Idag är jag ledig!! Väldigt skönt faktiskt!
Tog mig en rejäl sovmorgon, så rejäl den nu kan bli om man heter Elin och vaknar vid 7-8 tiden så fort man är ledig=) Låg i alla fall kvar i sängen i nån timme och läste. Börjar närma mig slutet i boken nu och det är så spännande.
Måndag och tisdag har varit bra dagar, både på jobbet och hemma! Det har blivit mat på malmöfestivalen båda dagarna, och så blir det även idag. Då är det dags för LANGOS!! Caroline och Bobo kommer ner till stan och vi ska se NRJ in the park. Ja, jag vet, det är vi och alla fjortisar =) men Ola kommer ju så vad gör man! Senare ikväll ska jag bege mig bort till Mölleplatsen och lyssna på Emil Jensen.

Innan dess ska jag hinna med en runda till Center Syd och köpa lite kattsand, och kanske gå en liten runda i affären också. Inte lönt egentligen eftersom jag knappt har några pengar kvar. Klockan 17.00 ska jag stå redo på vaccinationscentralen i Malmö och få min tredje och sista spruta Twinrix. Sen är jag skyddad för resten av livet.


Dags att ta tag i den här dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0