Jösses Amanda

Det var Carolines uttryck för hur vi mådde i morse! När jag vaknade vid åtta imorse var jag hemskt nog fortfarande full...in på dass sen ut till köket och hämta ett glas vatten och sen tillbaka till sängen igen. Rummet ville inte sluta snurra så jag var tvungen att blunda. Som tur var somnade jag om och när jag vaknade nästa gång hade jag värsta baksmällan. Och jag som aldrig blir bakfull annars... Typiskt!
Kvällen igår var fruktansvärt kul i alla fall. Det började med middag hemma hos Carro och Bobo. Kycklingfilé i limesås med ris....mmmmm. Vi åt som hästar. Flyttade in till soffan och fortsatte vårt drickande där. Stackars Lotta fick superont i magen som inte vill gå över. Så till slut var hon tvungen att kasta in handduken och bege sig hemåt. Vi saknade dig ute gumman!

Nu är jag i alla fall hemma igen. Blev människa av mig idag i alla fall, efter många runder på toan, mumsig frukost och lite godis. Hoppar in i duschen nu, återkommer senare med bilder från gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0