God morgon!

Ingen sol idag heller, men det gör faktiskt inget. Då kan man ligga kvar extra länge i sängen utan att få dåligt samvete över att man borde vara ute.
Jag ska in till Malmö en runda idag. Först in till Åhléns och köpa nya fotoalbum-blad, för jag har varit så duktig och satt in så mycket foto på sistone=). Mamma kommer dit och sen ska vi cykla ut till mormor och morfar och va hos dom idag. Har inte träffat dom på ett tag så det ska bli mysigt!
En helt annan grej, jag tror att jag snart kommer vara flintis!!! Tappar så mycket hår så det är inte klokt. Undrar hur man hade sett ut utan ett enda hårstrå på huvudet......hemska tanke.

Så här gullig va min Affe i april i år


Kommentarer
Postat av: Jessika

Haha!! Se till o va på säkra sidan gumsan, klipp av tofsarna på kaninen o ha dom i en liten låda, så kan du tejpa fast dom på din kala huvudknopp när de blir behov, o jag kan samla ihop tussarna i silen i duschen på jobb om du vill, dom kan vi fästa i nacken.

2008-08-05 @ 23:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0