God morgon

De lurade mig. Det var ingen Ola på Malmöfestivalen igår. Typiskt! Vi hade ändå inte orkat stå och lyssna på alla artister. Var så himla hungriga så vi gick och köpte langos istället. Och det va gott!! =)
Caroline och Bobo åkte hem och jag mötte upp Lina på matgatan. Vi gick mot Mölleplatsen och lyssnade lite på norska Kaizers Orchestra innan det var dags för Emil Jensen i manegen. Och han var lika bra som sist. Precis som Winnerbäck har han en förmåga att sätta tankar till ord. http://www.youtube.com/watch?v=SHy2tSLGMEs. Så bra!

                                    Ni är inte vackrast i världen
                                       Världen är vackrast i er
                                     Och det är inte i era ögon
                                            Det är i vad ni ser

Tyvärr blev det inga bra bilder på Emil. Kameran håller verkligen på att ge upp nu. Måste kolla på en ny. Det kan ju inte komma en period när man inte har kamera. Det går ju bara inte. Hur ska jag klara mig då? Jag som har med min kamera överallt.
Det blev i alla fall två bilder på två fina regnbågar över Malmö stad igår. =)


 


Nu ska jag ta mig bort till bageriet och handla lite goda frukostbullar. Sen tar jag tåget till Landskrona och äter dom goda bullarna hemma hos Caroline och Bobo =) Hon fick hem sin brudklänning igår så jag ska få se den!
I eftermiddag blir det nog Malmö igen! Jason Diakité i manegen! Det vill man ju inte missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0