Bakdag

Eftersom det inte har varit en baddag idag, så gjorde jag det till en bakdag istället =)
Kokostopparna är färdiga och marängerna är i ugnen och jag håller för fullt på att slicka skålarna!!

Lite bilder från Frödinge förra helgen. (Eftersom min kamera är flera år gammal dog batteriet redan på söndagkvällen, så bilder från Kolmården kommer sen, när jag fått dom av Malin) 
   
                   
Simmar med pappa                         Simmar med moster

                
Så här mysigt kan det vara            Hela familjen Lindstedt
vid en småländsk sjö på                                                  
sommaren
                        
                
                                                  Världens sötaste badmonster!

Kommentarer
Postat av: Kikki

ser himla mysigt ut.tack fär de mumsiga kakorna igår :)

2008-08-03 @ 11:59:44
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0