Tacos + Ikea

Det är så skönt att vara tillbaka på jobbet!! Har faktiskt längtat!
Ja, så är det, jag har världens bästa jobb! Insåg hur mycket jag saknat djuren så fort jag kom in i stallen igår morse. Och det var ingen mjukstart jag fick efter semestern. 19 grisningar! Det är en jäkla massa smågrisar att slipa tänderna på! =)

Idag bjöd Jenny och Daniel mig på tacos efter jobbet. Mumsigt!
Sen tog de med mig ut på utflykt till Ikea! =) Och jag fick en premiärtur i deras nya bil. Fick till och med sitta i framsätet! =)
Efter turen på Ikea har jag nu kommit fram till hur jag ska ha det i mitt vardagsrum. Måste köpa en hylla som jag kan bakom ovanför soffan. Inte bakom soffan, Jenny! haha =)
Kanske kan göra det imorgon. Ska ändå in till Malmö då igen för att hämta Annas foton från Thailand och köpa skorna jag hittade i lördags.
Har fixat försäkring till Alfons ikväll också. Har blivit duktig och skrivit en lista på saker som ska göras. Det är så skönt att få bocka av grejor därifrån.

Lite mys med mina misar innan sängen kallar!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0