Doft av Thailand

Mina sommarkläder doftar inte av Thailand längre, sand, salt hav, solkräm.....
Nix, för dom är tvättade och inlagda i garderoben igen.
Så snabbt gick det att få undan sommarkänslan.
Fast det är klart, solbrännan är fortfarande kvar.
Och ikväll kommer jag vara brunast!! =)

Fest hos Jenny och Daniel ikväll, för att fira Jennys 25 års-dag.
Ska bli riktigt roligt!
Pelle ringde innan idag och ville ha hjälp med tips på present. Jag körde till Center Syd (trots mina dubbdäck som fortfarande sitter på) och vi möttes där.
Han ville nog bara ha min hjälp för att slippa tänka ut nåt själv! =) haha.



                         She said I don't know if I've ever been good enough



Kommentarer
Postat av: Kikki

du får lov att ha dubbdäck 1 månad till men
det är inte lag på det längre hälsar johan

2008-04-06 @ 10:59:08
URL: http://www.theo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0