16 april

Nu är det inte många timmar kvar till min 25 årsdag!
Shit.....25 år.....
När man va yngre tyckte man att alla 25-åringar var sååå himla gamla och vuxna....
Betyder det det? Att jag är vuxen nu?
För det känns banne mig inte så......fast jag kommer nog aldrig känna mig riktigt vuxen, det är jag för tramsig för =)

I två dagar har jag nu städat min lägenhet till förbannelse. Köket och sovrummet igår och resten idag (dock inte toaletten, men den tar jag imorgon). Dammsugit, våttorkat alla hyllor och golv. Sitter nu i soffan och väntar på att det ska torka. Har fönstret på vid gavel och det bästa av allt är att jag inte fryser. Härligt! Det känns som om våren verkligen är på väg nu.

Golven är torra nu och jag ska gå och släppa ut katterna från sovrummet, de låter inte helt nöjda med att ha varit instängda där! Lustigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0