Tänker en sak, men säger en annan

Ville bara skriva några rader här innan jag går och lägger mig.
Har precis skrivit färdigt mina stödanteckningar inför min "redovisning" imorgon på min gamla skola.
Känner mig faktiskt inte så himla nervös. Men ångrade lite innan att jag sa ja till det. Varför har jag så svårt för att säga nej? När jag fick frågan om jag kunde komma och berätta lite om mig själv och om hur det är att jobba med grisar inför treorna så tänkte jag : " usch, nej det vill jag inte". Ändå hör jag hur jag svarar :"jadå, det kan jag göra".
Varför gör man så? Man kanske bara inte vill göra folk besvikna.

Aja, nu ska det göras i alla fall. Känns i alla fall rätt bra att det är något man kan som man ska prata om!
Det kommer säkert gå bra!

Borde gå och lägga mig nu. Börjar kl sex imorgon oxå.

Nanna gott


Kommentarer
Postat av: Anna

är det inte alltid sådär? Man tänker nej, men säger det oftast inte. Man vill ju ställa upp, hjälpa till, självklart, ingen besvikelse här inte. Nu vet jag inte vilken tid du skulle prata med dom, men det går (eller har gått) säkert jättebra! You can do it :)

2007-10-02 @ 13:09:29
URL: http://annapanson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0