det är konstigt....

man tänker en massa men när man ska skriva ner det får man inte fram orden.....inte så att det låter vettigt i alla fall.
körde hem från malmö innan, i mörkret, med mysmusik på. Då väcks det tankar, om allt möjligt egentligen....
men mycket handlar om min längtan efter någon.
Tänk vad mysigt det hade varit om någon hade varit hemma hos mig när jag kom hem....en kram, en puss och sen bara sällskap.....bara sitta och vara tillsammans....det längtar jag efter


                                                                                 be my savior

Annars har det varit en bra helg. Har jobbat men det har gått rätt bra. Idag var vi färdiga redan kl tolv. Skönt!
Hade en lite dålig dag igår.....det flöt inte på som det skulle på jobbet, och när jag sen kom hem var jag så trött att jag somnade på soffan. När jag väl vaknade var jag på dåligt humör.....min magont var tillbaka.... men som tur var så kom älskade systeryster och höll mig sällskap och sen var det bra igen!
Idag var jag nere i Malmö. Alvin var hemma hos pappa. Han har lärt sig säga Elin nu.....okej, kanske inte riktigt, men det tar sig....nu säger han i alla fall eeeiiiii. Det är framsteg!! =) Han är verkligen världens sötaste!

Nu ska jag mysa med min sambo....Selma alltså!! =)
Hon sitter här brevid mig och spinner och vill ha min uppmärksamhet....så goo!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vet hur du känner. Om de där med en massa tankar som sen är svåra att formulera till ord. Jobbigt. Likaså känslan av ensamhet. Åh. När ska vi träffa ngn? :)

2007-10-22 @ 18:49:26
URL: http://whenyoutrytocatchachastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0