En hel vecka sen sist.....

vet inte riktigt var jag ska börja nånstans, har ju inte skrivit på en hel vecka.....fy på mig =)
vad har hänt i veckan då?
jo, i onsdags var jag på kurs, delegerad läkemedelshantering. Så nu får jag behandla grisarna! Fast har ju gjort det tidigare i alla fall =)
I torsdags var glasmästaren hemma hos mig och jag fick ett nytt helt fönster. Min snälla mamma var hemma och tog emot dom så jag slapp förlora pengar på att vara hemma. Tack så  mycket!!
På jobbet har Daniel lärt mig ladda halmpannan och tända fyr, så jag har fått köra lastare!! Skitskoj!=)
I fredags var chefen på besök och jag fick reda på att jag fått fast jobb!! Inte helt fel =) mitt första riktiga fasta jobb!! känns himla bra!! Jag som trivs så bra där, det kan ju inte bli bättre =)

I fredagskväll kom Pelle över med sin gamla tv som jag fick! Han har köpt ny själv så jag fick den andra. Schysst!!
Så nu har jag äntligen fått mig en större tv. Lyxigt!

Efter jobbet igår körde jag till Sireköpinge och hälsade på Maria och Fredrik och deras lille Jonathan. Första gången jag träffade honom. En väldigt liten människan! Vägde knappt ingenting =) Han när två veckor gammal idag. Han har en jättekalufs =) Så här söt är han! 
 

                                        
Jonathan med                                                              och med pappa                         
mamma              

Idag har jag haft besök på jobbet. Malin, Daniel, Anna, Anton och Alvin kom och tittade på grisarna. Kul!
Sen åkte vi hem till mig och åt kinamat! Mumsigt!
Och nu har dom åkt och här sitter jag i min soffa och slöar =) rätt skönt faktiskt! har ätit upp allt mitt godis, men kom just på att jag har chips i skafferiet =) gott!
Som jag har ätit den här helgen, chips och dippa, pizza, godis, kinamat och ännu mer godis!! ojojoj, inte bra!

Nu ska jag lyssna på Christian Kejllvanders nya skiva, som jag just har laddat ner!
Lovar att det inte tar en hel vecka tills jag skriver nästa gång =)

Kommentarer
Postat av: Kikki

Hej! Bebisen var ju en exakt kopia av pappan! Ett minikopia! Hemma imonkväll(tisdag) så kommer vi och lämnar playstationet?

2007-11-12 @ 09:03:03
URL: http://www.theo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0