Frukost-tajm!

Nu är jag verkligen hungrig
har inte haft tid att äta tidigare, men nu så. Äggen kokar på spisen och mackorna ligger beredda i rosten!
Tvätten är fixad, nu ska den bara torka, så jag behöver inte springa ner i källaren förrän om nån timme. Skönt!

Alla julklappar är inslagna och ligger så fina under granen.
Rimmen har det gått sådär med. Har inte engagerat mig speciellt. Får se om jag får tid efter frukosten.
Måste väl i alla fall få ihop ett.

Huvudvärken kommer och går hela tiden. Undrar varför?
Jag har ju inget att bekymra mig över, eller?
 
Nu är det Tomas Andersson Wij som det lyssnas på
Faktiskt riktigt bra det också. Kan ju förståss absolut inte mäta sig med Lasse!!
Det är det ingen som kan!

Nu är äggen klara!
Frulle-tajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0