Utan djur, ingenting

Det är nästan att jag ångrar att jag tog mig tid och gick ut med Selma i koppel på gården förra veckan, för sen dess så fort jag kommer hem om dagarna så är hon inte tyst en sekund. Mjau, mjaauu, MJAU! Hela tiden!! Och jag håller på att bli knäpp på henne. I alla fall tur att hon tystnar när det blir mörkt ute..
Va ute med henne igårkväll igen, men då höll hon på att komma i bråk med en annan katt som bor i vår trapp men som går ute om dagarna. Han kom fram och skulle hälsa på mig, sen fick han syn på Selma och slutade inte följa efter oss. Så det fick bli att gå in med en skrikande Selma på armen.

Förresten har jag glömt presentera min nya inneboende!
Detta, mina damer och herrar, är Blinka. Hon är dräktig och ska bo hos mig tills hennes bebisar är stora nog att flytta tillbaka till djuraffären. Om jag nu kommer kunna slita mig från dem, det beror ju helt på hur söta de är =)

              

Bilden är tagen för någon vecka sedan när hon fortfarande bodde i affären. Nu är hon ännu tjockare. Ser ut lite som ett päron nu =) När jag sätter henne i mitt knä och lägger händerna på hennes mage dröjer det inte länge förrän jag känner de små därinne. Jag gissar på att de i alla fall är två stycken. Ska bli spännande när de väl ploppar ut!
Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nejmen gud vilken liten sötnos.. tror du verkligen att du kan låta bli att norpa ngn utav ungarna sen? :)

2010-07-28 @ 23:57:16
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0