Fullt upp-söndag

Jag har hållt mig sysselsatt idag för trots att vi inte kom så långt känns det jobbigt att bara bli helt nonchalerad.

I förmiddags blev det fotofix hemma hos Jenny. Maja var pigg och glad och lika söt som alltid! När min telefon ringde och jag gick in och la mig i soffan i vardagsrummet tog det inte lång stund förrän det kom en sötnos krypandes i världens fart och med ett leende på läpparna och satte sig nedanför soffan och ville komma upp. En härligare Maja finns inte!
Sen begav jag mig ner till Malmö för att äntligen prova BodyAttacken, helt ovetandes om att det var en Mff-match på gång, vilket betyder absolut inga parkeringsplatser....så arg jag var. Verkar inte vara meningen att jag ska få gå på det passet.

Körde hem till pappa, åt en snabb lunch och körde vidare till Burlöv Center. Snabbt in på Coop där pappa, Marie, Anna och Oliver var och handlade. Roffade åt mig nya fotohörn som pappa snällt betalade =) Skulle handla nya pennor på Bokia också men deras urval var inte så stort så det får vänta.
Hem till pappa igen och la mig på en filt i trädgården med min Ipod och sov en timme. Solen är grymt stark för på den timmen blev jag kanonröd på min mage! 
Jag avstod från en god middag hos pappa med flintastek och körde hem och gjorde korv och makaroner. Pratade med Jessika ett tag. Alltid lika trevligt och väldigt skönt att få prata av sig lite.
Efter att du inte svarade på mitt samtal blev jag lite ledsen och tillät mig att gråta en stund. Ibland måste man bara få ut det. Tog tag i mig själv igen och begav mig ut på ännu en joggingrunda. Det blev inte den långa rundan idag, det kände jag att jag inte orkade. 5 km fick räcka. Det var riktigt jobbigt idag men jag tog mig runt. Ett leende från en snygg kille som joggade åt andra hållet gjorde det lite enklare =)

Du hade kunnat komma hit, gett mig en snabb kram och sagt att du inte vill ses mer
Det hade varit schysstare än att bara ignorera mina samtal....
Då hade jag i alla fall vetat....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dumma killar.. varför är dom så korkade för?

2009-05-11 @ 19:07:39
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0