Långa dagar

De senaste dagarna har varit några av de längsta i mitt liv känns det som. Men jag har försökt hålla mig så sysselsatt som möjligt för att slippa vara själv och tänka.
Igår var jag upp redan vid sju-tiden och tvättade. Det blev en snabb tur hem till Jenny och Maja sen vidare till Center Syd. Köpte mig en ny tröja, nya mysbyxor och en träningströja, lite nya klistermärken och pennor till mina fotoalbum. Var hemma redan vid halv två igen och kände lite smått panik över vad jag skulle göra hela eftermiddagen/kvällen. Som vanligt när jag känner så tog jag bilen och körde ner till Malmö. Malin ringde så det blev en kväll i Bunkeflostrand, med en massa mys med både Alvin och Signe. En snabb tur till Stoff o Stil resulterade i tyg och mönster till ett par haremsbyxor. Så nu ska här sys! =) Måste nog bara vänta tills mamma kommer hem för jag lär behöva lite hjälp av henne. Har aldrig sytt kläder innan.
Sov hemma hos pappa inatt. Imorse satt jag bara i solen nån timme, åt frukost och slappade. Anna och Anton hämtade Alle och körde till Nova Lund. Jag körde och tränade och sen hem. Sen kom Anna, Anton och Alle till mig och vi bakade kladdkakemuffins och chokladbollar och kollade på film.
Det tog ca 15 minuter efter att de hade åkt som jag kände mig sådär ensam igen. Hatar den där känslan! Men jag började spela spel på datorn och hade Scrubs på på tv:n så det blev "bra" igen. Sitter forfarande med datorn i knät och tv:n igång.
Tycker nästan det ska bli skönt att börja jobba imorgon igen. Så man får lite sysselsättning.

Nu tillbaka till Room Service med Timbuktu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0