Jag kände det på mig..

Ett kryptiskt sms igårkväll om att du inte kunde ses idag heller
Du tyckte inte du kunde ha ringt och sagt det istället??
Och om du nu inte vill ses varför föreslå en annan dag när du avbokade fredagen?

Men jag kände det på mig...så igår kom det några tårar, dock inte så många för det är du inte värd. Ilskan och besvikelsen släppte rätt fort också. Som sagt, orkar inte lägga energi på något sånt. Det blir man bara trött av.
Jag kan lätt gå tillbaka till mitt "vanliga" liv...utan dig...

..även om det hade varit trevligt om du hade velat vara en del av det...


Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Tråkigt gumman!! =(

Då är denna personen du pratar om inte värd dig!! Du som är helt underbar och hääärlig! Saknar dig vännen, får snart ta en kväll på stan. Lite mat, snacka en del och ha skoj =)

2009-05-10 @ 20:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0