..

Jag var lite trött när jag kom hem från jobbet idag, så jag la mig på soffan en liten stund. Råkade somna och missade därmed mitt träningspass i Malmö....typiskt! Jag som till och med skulle vara duktig och prova BodyAttack, ett nytt pass som låter jätteroligt! Får prova det nästa vecka igen.

Jag blir inte klok på dig....och jag hatar att lägga energi på att vara arg, besviken, ledsen.
Bara tankarna på  dig och allt runtom gör att tårarna kommer. Jag vill så gärna.....men varför skulle du då vilja? Det blir aldrig som jag vill ändå....
Jag är väl helt enkelt inte bra på det där som kallas kärlek....


Måste ut på en joggingrunda nu. Rensa tankarna lite. Det blir en runda utan musik dock, för min Ipod har lagt av av någon konstig anledning. Och med ens känns det inte lika roligt längre....

Känns som om ingenting går som jag vill just nu...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0