21 aug

Är man helt knäpp om man varit ifrån en människa i inte mer än 3 timmar och redan saknar honom grymt mycket?
När jag dessutom tänker på att min semester är slut och jag redan hunnit jobba en dag nästa gång jag träffar honom....usch, nä, vill inte ens tänka på det nu.
Den fuskisen kommer dessutom komma hem och vara riktigt snyggt solbränd. Han har ju en förmåga att bli nästintill svart om sina armar =)

Imorgon bär det av till Gotland med Jenny, Daniel och Maja och det ska bli grymt mysigt! Väskan är redan packad och ska köras bort till J och D tillsammans med ett flak öl =)  Semester är lika med öl, så är det bara =)

För övrigt så har några idioter snott min cykel så nu ska man behöva lägga ut pengar på en ny sån också. Vilket fick mig genast att tänka på den stora sprickan jag fick i vindrutan på bilen på väg hem från Öland....
Isch, väck med såna tankar nu...det får fixas efter semestern!

Nu är det en dusch som gäller och sen blir det återigen en kväll ute på Malmöfestivalen!!


Kommentarer
Postat av: Lina

undrar om det är samma idioter som snott min cykel? som jag för övrigt fick i juni när jag fyllde år...suck. så nu är det dax att köpa ny, yiha!

kramkram!

2009-08-23 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0