Snart fest

För en gångs skull är jag färdig i tid, utan stress. Klänningen är på, sminket likaså och håret plattat. Så jag är redo. Nu väntar jag bara på att Tina ska ringa. Då ska vi bort till Leffe en stund innan festen.
Nu är jag rätt glad att jag bjöd in mig själv på den här festen =) Behöver verkligen komma ut och träffa lite folk och ha roligt ikväll. Skönt att det är i Kävlinge också, så man har nära hem.

Dagen på stan blev inte som jag tänkt mig. Kunde inte riktigt ta mig ur min deppighet. Men Lotta hittade fin klänning till bröllopet så nu är det bara jag kvar. Fixar det en annan dag. Inte skoj att kolla klänningar när man dels inte har några pengar att handla för och dels känner sig stor som en flodhäst!
Förlåt tjejer för att jag inte var mig själv. Lovar att gottgöra er en dag, t.ex. med en vacker låt på Tages en fredagkväll! =)

Jag hoppas på en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0