Helgen

Det har varit en helg med alldeles för lite sömn. Har inte somnat förrän vid två-tre-tiden både fredag och lördag. Så idag är jag trött! Borde väl egentligen ge mig ut på en promenad i den fina vädret....får se om jag orkar senare.

I fredags blev det fest i Landskrona med Caroline och Lotta. Och till vår stora besvikelse så hade dom ingen karaoke den kvällen. Men vi dansade och hade kul ändå =) Det blev till och med en liten tjejkyss för att få en viss fluffhund att förstå att Lotta inte ville prata med honom =) Åh, va jag skrattade...och fluffhunden stod mest och såg dum ut och visste inte riktigt vad han skulle tro! hahaha

    

Vi försökte ta ett bra foto på oss alla tre. Jag tycker vi lyckades sådär =)

   
 

                                   Lotta och Caroline


                                       Lotta och jag


                                     Jag och Caroline

Igårkväll var det dags för tjejmiddag uppe hos Ida i Skoglösa. Trött och sliten efter fredagkvällen så jag var inte på toppenhumör. Men det var trevligt att träffa alla. Det är synd att det tar så lång tid att köra upp dit bara!
Eftersom det var Majas första tjejmiddag var jag tvungen att dokumentera. Det blev bara foto på henne =)


     
   Camilla och Punk-Maja, som vi numera kallar henne. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tänk när man får en sån liten underbar en. Men det är sååååååå långt borta för tillfället...ringer dig i veckan angångde den 1 november så fort sara har bestämt sig :-) Ska bli riktigt kul :-)

2008-10-19 @ 18:45:07
URL: http://thesessan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha, vad jag garvade när jag läste detta inlägg.. klockrent. FLUFFHUNDEN.. sjukt trögfattad!

Fina foton, även om vi lyckades.. sådär :)

2008-10-19 @ 18:53:29
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0