Tidig morgon

Om det är för att jag ska till tandläkaren idag eller att Alfons har sovit på min kudde hela natten eller om jag är nervös över om du kommer höra av dig eller inte.....jag vet inte
I vilket fall som helst så har jag inte kunnat sova ordentligt inatt. Vaknade redan klockan tre och bara sovit av och till sen dess. Och det är väldigt ovanligt för mig. Oftast somnar jag två sekunder efter att jag lagt huvudet på kudden och sover hela natten igenom tills klockan väcker mig.

För övrigt har jag iskallt i min lägenhet på morgonen
Skulle behövt någon som värmde min vetekudde och kom och la den hos mig vid tre-fyra på natten.
Eller så hade jag bara behövt lite kroppslig värme....

Nu ska jag köra till jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0