Annas och Mickes 25 års-fest!!

Det var längesen jag hade så himla roligt!! och var uppe så sent =) Somnade inte förrän vid sex imorse. Så idag är jag lite sliten. Har legat på soffan sen jag kom hem.
Jag, Camilla, Sara och Camilla gjorde oss i ordning hemma hos Camilla och sen begav vi oss till Anna och Micke. Där bjöds det på smörgåstårta. Som dom flesta vet så äter jag inte smörgåstårta, men jag hade laddat upp med två cheeseburgare så jag klarade mig =)
Kvällen var riktigt rolig!! Annas kusiner och en kompis till dom, från Göteborg, hängde med oss ut på Harrys och där var vi till klockan fyra. Skulle egentligen ha sovit hemma hos Camilla men så blev det inte riktigt. Vi gjorde liksom ett byte ;o)
Jag bara älskar göteborgskan!! Så härligt att lyssna på!

Det bästa av allt var armarna som höll om mig inatt

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh Elin har du haft pusskalas i helgen ;)??

Hoppas allt är bra med dej.

Kram Bella

2008-11-16 @ 22:39:51
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men åååh Elin, nu blir jag ju avis.. jag vill också ha ett par armar runt mig.. & göteborska.. guuuud.. man kan ju bli svag för mindre :)

Lucky you ;)

2008-11-16 @ 23:10:14
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: jessikan

Va!D va väl de värsta!Hångel o snusk. Hihi om en timma ska jag kolla om du fått torra läppar o går som en cowboy. Kramis snygging

2008-11-17 @ 07:59:56
Postat av: Anna Panna

Berätta, berätta, berätta... =)

2008-11-18 @ 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0