Ge mig...

...lite pengar (eller ganska mycket egentligen) så att jag kan köpa en av de söta kattungarna som blev inlagda på blocket idag. Blandning mellan maincoon och chinchilla perser, det låter väl spännande!!
Där är en röd liten också (vill verkligen ha en röd katt!!) och den är så söt. Men de kostar 3000:- styck. Det är lite väl mycket, trist nog. Annars hade jag slagit till! =)
Ska antagligen åka och titta på den norska skogskatten på lördag. Hoppas verkligen ägarna är hemma då!!

Har städat hela lägenheten idag!! Duktigt av mig va?!
Och nu är jag helt färdig. Det känns verkligen att jag inte har varit ledig på 10 dagar!! Ska jobba imorgon också, men sen är jag ledig i tre dagar. Skönt!
Min farbror och hans fru är nere från Norrköping och hälsar på pappa, så imorgon ska vi alla dit och äta middag.
Skoj? nä, inte det minsta egentligen. Fast Alvin kommer ju vara där, så då kan jag leka med honom=)
Sen ska jag sova hos Anna på kvällen och på lördag ska vi ha fotodag hos henne. Bortsett från den stunden det tar att åka och titta på skogisen!
Lördagkväll åker jag hem och sen tänkte jag bara vara hemma och slappa i två dagar!=) Låter skönt, va?!
Jag kommer klättra på väggarna efter bara en förmiddag hemma!

Hopp i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0