Minisemester

Har jobbat 10 dagar i sträck och nu är det äntligen slut.
Och nu väntar ledighet i fyra dagar!! Nästan som en liten minisemester =)
Men, tro det eller ej, jag ska ställa klockan på 04.00 inatt. Måste ju titta på månförmörkelsen!
Sen när det är gjort får jag krypa ner i min säng igen och somna om. Och sova hur länge jag vill!! Mysigt!!

Vet ni vad som händer om precis en vecka?
Jag kommer få ytterligare en roommate!=) Javisst, då flyttar min nya katt in här! Spännande!
Så älskade syster har lovat att bo hos mig torsdag och fredag och vara hemma med katterna nu såhär i början innan de har vant sig vid varandra! Så är jag ledig lördag och söndag, så de får så mycket sällskap som möjligt!
Jag hoppas verkligen att Selma kommer tycka om sin nya kompis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0