Tusan

Squashen gick rätt bra faktiskt. Jag vann i alla fall nåt set! =)
Det var faktiskt rätt jämnt. Antagligen för att jag inte spelat på länge, haha, annars hade han fått spö!! =)
Ska spela med Malin på måndag, så får jag öva lite till!!
Var så himla sugen på något gott när jag kom hem, som glass till exempel =) jag är nog beroende av glass tror jag, men det är ju såå gott! I alla fall, jag tog inte glass(!) utan istället gjorde jag en liten fruktsallad! så mycket nyttigare! Så duktig jag kände mig!=)

På onsdag har jag kompledigt. Då blir det en tur till Göteborg med mamma, Anna och Anton. Shopping!! Skoj! Jag hoppas verkligen att jag hittar en jacka, en svart vill jag ha, och nya skor! Vi får se...

Kom just på att jag måste hämta min tvätt i källaren.....jag som bara ville krypa ner i min säng och läsa.
Aja, snabbar jag mig så kommer jag i säng fortare!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0