Tjejmiddag igår!

Det här med att skriva en liten rad i min blogg varje dag har ju bara inte gått denna veckan, det har varit fullt upp och när jag kommit hem på kvällarna har jag bara inte orkat! Men jag lovar, jag ska bättra mig! =)

Igår var det alltså tjejmiddag hos Jenny. Alldeles utmärkt för min del eftersom hon bor bara 4 min gångväg bort.
Jenny hade lagat en kycklingrätt med ris. Den va himla god, enda problemet var bara att den va SÅ jäkla stark! Och ni som känner mig vet att för mig är den milda tacosåsen på gränsen för stark =) Det blev en intressant middag i alla fall. Allas näsor började rinna och vi satt och svettades, haha! Och detta medförde ju en stor skrattattack för mig, Sara och Camilla!! Haha!
Det var en trevlig kväll i alla fall! Jag tror att jag har världens bästa kompisar!!

Idag hade jag min första sovmorgon på två veckor. Det var himla skönt att vakna av sig själv imorse....eller rättare sagt av Selma. Idag väckte hon mig i alla fall inte vid sex-tiden som hon brukar. Men vid nio tyckte hon att det räckte. Då satte hon igång och jama. Hon ville gå ut på balkongen, i det fina väder. Klarblå himmel och sol, kan det bli bättre?

Ska faktiskt köra upp till Halmstad om några timmar.  Och träffa Erik. Satt och funderade och kom på att sist vi träffades var nog för nästan två år sen. Snacka om att tiden går fort!  Så nu tänkte jag passa på att köra och träffa honom.
Är lite spänd men det ska bli himla roligt!

Nä, magen kurrar som bara den, så nu går jag och äter frukost!
Höres imorgon!
Puss

Kommentarer
Postat av: Kikki

Åh vad skoj, jag kom ihåg ditt bloggnamn :)

2007-10-06 @ 20:00:58
URL: http://www.theo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0