Snart squash-match =)

Sitter här och väntar på att klockan ska bli sex. Ska iväg och spela squash med Daniel ikväll. Ska bli riktigt roligt. Har inte spelat på evigheter. Hoppas bara att jag vinner, annars lär jag få höra det i evigheter =)
Håll tummarna för mig!! =)

Det har varit en lugn dag på jobbet idag. Fem grisningar bara. En av suggorna hade nio döda grisar i sig som jag fick dra ut. Stackare! Men sen fick hon nio nya från ett annat stall.
Sköt min första sugga idag, eller ja, gris överhuvudtaget. Har inte skjutit nån innan. Det va jobbigt! Hjärtat slog i 190 precis efteråt. Men hon var verkligen inte bra, så det var det bästa för henne, att ta bort henne. Hon skulle ha grisat idag. När hon hade haft sina sista dödsryck och låg helt stilla såg vi hur det rörde sig i magen på henne. Anne (min chef) skar upp henne och fick ut några grisar som vi försökte rädda, men de dog efter några timmar. Tråkigt! Men vi försökte i alla fall!

Måste gå och byta om nu!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Vet inte om jag kallar det en lugn dag på jobbet, döda bebisar, nyfödda och skjutna grisar???

2007-10-22 @ 22:25:33
URL: http://www.theo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0