snart slut

nu är den här dagen snart slut. skönt!
jag är alldeles proppmätt efter allt godis jag har ätit. men gott var det! kände att jag behövde det idag.
hyrde film också, så jag har verkligen inte gjort något vettigt idag alls, bara legat på soffan.

Sen kom Jenny och Daniel, världens bästa, förbi en runda. De hade med sig muffins till mig! Så himla snällt!
Jag är så glad att jag har er!!

Ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet imorgon. Det är lite lustigt egentligen, hur man kan längta till att det ska bli måndag och man får gå till jobbet igen. Då måste man verkligen trivas med det man gör, och det gör jag.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Peter

Tjena Elin.. De e kanske din blivande make som skriver :P skulle bara säga att jag har också skaffat blogg nu :D ifall du vill läsa:P
ha d nice, //Peter

2007-11-04 @ 23:35:27
URL: http://peterd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0