Tillbaka efter julen

Jag tog en paus från bloggen under julen.
Det enda jag tänker berätta om julen var att den var mysig. Jag tror vi hade världens finaste lill-tomte hos oss. Den smartaste också, för när riktiga tomten dök upp var hans första ord: "är det du faffar?". Vilket det mycket riktigt var, så nästa år får vi nog hyra in någon att vara tomte. Alvin är ju redan oss på spåren =)

Alla juldagar har tillbringats med älskade syster. Vi har umgåtts, festat, slappat och bara varit. Mysigt!!

Så många gånger som jag velat vara arg på dig men inte kunnat
För varje gång blir det värre och värre
I fredags blev det bara för mycket
Du, ilska och så lite cider på det. Ingen bra kombination
Mycket kom upp, sånt som jag trodde jag hade glömt
men eftersom jag aldrig fått utlopp för det finns det kvar i mig
Tänker inte utsätta mig för det längre
Orkar inte ställa upp och vara där hela tiden
när du inte kan göra saker för min skull
Nu får det räcka!
Ditt nummer är redan borta från min mobil....

Så syskling och jag gick hem tidigare. En paus precis utanför trapphuset för att tårarna inte kunde hållas inne längre, sen en bussresa hem. Min syskling, hon är klok hon! ♥
Mitt i natten fick jag ett sms med massor av kramar. Undrar när jag ska få de där kramarna på riktigt....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0