Förälskelse?

Mamma kallar det en liten förälskelse
Jag vet inte vad jag vill kalla det....

Hur kan en människa som man träffar så kort tid göra så stort intryck på en?

Jag sover fortfarande inte bra på nätterna, vaknar flera gånger och de stunderna jag sover så drömmer jag jättemycket. Kommer nästan alltid ihåg vad jag har drömt när jag vaknar på morgonen.
Drömmarna har två tema: killar och relationer. Killar jag träffat på nånstans, korta möten, långa förhållanden. Inatt var det något nytt, då drömde jag om Bonde söker fru-Peter. Han ville ha hjälp med vem han skulle välja, Peter eller Ville. Jag valde såklart Ville till honom =)


Kommentarer
Postat av: camme

Love at first sight maybe? Trevlig blog förresten...

2008-12-04 @ 18:08:03
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0