5 dagar till julafton

Såhär mysigt är det just nu i mitt vardagsrum!
I´m absolutely loving it =)
Ainbusks julskiva hörs ur högtalarna och jag har ätit knäck, lussebullar och pepparkakor så det står mig upp i halsen.
Så lite julstämning känner jag allt!





Eftermiddagen/kvällen tillbringades på Nova Lund tillsammans med Anna och Anton.
Så nu är vi färdiga med alla gemensamma klappar till familjen.
Bara jag som har syskling kvar att köpa till men det gick ju inte idag när hon var med =)

5 dagar kvar till julafton
och alltså 5 dagar till min ledighet
Längtar som bara den!
Nu tänkte jag gå och göra lite kola, bara för att förstärka julkänslan lite extra =)

Kommentarer
Postat av: tinaina

Så mysigt du har det! Den lurviga klappen undergranen ser mkt mysig ut....han hade man ju inte tackat nej till =0)

2008-12-19 @ 19:35:10
Postat av: Kikki

Mysigt fast vår gran luktar inte.... :(

2008-12-19 @ 20:48:58
URL: http://www.theotilda.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0