Sjuk

Hur mycket snor kan man ha egentligen?
Och hur länge ska huvudet kännas som en enda stor slempropp?
Febern är borta men halsonten, huvudvärken och snorandet är kvar. Jag proppar i mig Ipren som aldrig förr bara för att orka göra något annat än ligga på soffan, för även om det är skönt ibland är jag nu efter tre dagar när jag inte gjort annat rätt trött på det!! VILL INTE VARA SJUK LÄNGRE!

Och på grund av min sjukhet var jag tvungen att ställa in kvällens tjejmiddag som skulle hållas här. Och jag skulle göra mumsig gryta med ännu mumsigare chokladmousse till efterrätt, men mest av allt såg jag fram emot att få träffa min Mette igen. Ja, även de andra också såklart, men Mette är Mette, finns ingen som henne! Äntligen skulle jag ha tagit ett foto på hennes bebismage. För nu är det faktiskt inte så länge kvar tills den lilla kommer ut och magen försvinner. Så fort jag blir frisk ska jag åka och hälsa på my Mett! =)

Kommentarer
Postat av: Kikki

se det positivt, nu har vi alla varit sjuka och kommer hålla oss friska detta året ut :)

E du frisk nog att jobba imorgon??

2010-09-10 @ 15:21:18
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: mette

underbaraste Elin! Jag sitter här och blir helt gråt färdig när jag läser ditt inlägg! Det viktigaste av allt är att du blir frisk igen, och när du gör det så tar jag bilen och kommer ner till dig så ska du få visa mig Malmö och ta så många foto du vill på min kulmage :)

2010-09-10 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0