8 okt

Såhär såg det ut igårkväll när jag tittade på naturprogram på tv. När flygfiskarna dök upp tyckte Alfons helt plötsligt att det var ett väldigt bra program ♥


Tankarna är i oordning idag, humöret inte på topp än. Antaligen för att jag sovit alldeles för mycket inatt och fortfarande inte riktigt vaknat än. Om två timmar blir det träning och jag hoppas vakna till liv då. Måste till biblioteket och låna böcker också. Har inte läst något på flera dagar, jag saknar det. Behöver ha en annan värld att ta mig in i då och då. Har för tillfället tröttnat på de vanliga deckarna, nu vill jag ha något som har betydelse, med egna tankar, egna upplevelser. Tänkte mig Morgan Allings bok, men den är så poppis att den såklart redan är utlånad. Vill gå på bio också och se "Lyckan, kärleken och meningen med livet", vill du följa med?



Det händer tydligen något väldigt häftigt utanför fönstret just för tillfället! =)



Äntligen kan man köpa satsumas i affärerna!! Köpte några igår och de är sådär riktigt gula och mumsiga som de bara är nu i början av säsongen. Lycka!
Nu väntar frukosten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0