Måndag

Superfint väder idag ju! Synd att jag inte var ledig, i så fall hade det blivit ett besök i skogen. Hoppas på lika fint väder imorgon. Då är jag ledig! =)
En härligt äldre par var inne i butiken idag. Sist de var där fick de med sig gratis kattsand och var så supernöjda och glada över det. Idag kom de tillbaka för att köpa mer sand eftersom den ju faktiskt var sådär bra som jag sa. De kom till och med ihåg vad jag hette och att jag hade varit jättetrevlig förra gången. Gubben sa att han inte tänkte handla om det inte var jag som hjälpte honom! =) Sådant blir man glad över och det gjorde liksom min dag! Ännu bättre var att Johan stod brevid samtidigt som jag fick beröm. Kändes härligt!

Känner mig för övrigt väldigt glad för tillfället. Jag trivs och det betyder så himla mycket. Den här gången ska jag inte glömma bort mig själv. Jag tänker inte heller stressa in i något. Det får ta den tid det tar. Tack vare mitt nya jobb (som snart inte är så nytt längre, har snart varit där ett helt år!) känner jag ingen större stress längre. Varken på eller utanför jobbet. Jag har kommit in i nya rutiner och jag trivs!

Körde förbi stället där två-åringen hölls som gisslan tidigare under dagen idag. Avspärrat och massor med poliser. Jag hade nog aldrig kunnat bli polis eller väktare eller något i den stilen. Tänk vad besviken man måste bli på människor som gör en massa orätt hela tiden...och som antagligen är fruktansvärt otrevliga när de väl blir stoppade..Det hade jag aldrig orkat med. Men det är tur att det finns människor som verkligen klarar av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0