:(

Har just ätit upp en god lunch med pasta och svampsås. En lunch som jag för övrigt lagade till i förmiddags hemma. Det gör mig lite stolt över mig själv!

Annars är det en ledsam dag idag. Hade bara velat krypa ner i sängen igen och sova bort de resterande timmarna av den här dagen. Gråten ligger precis under ytan hela tiden och stunder när den vill komma ut får jag på något vis pressa ner den igen och hålla ut tills jag kommer hem. Kunderna på jobbet hade nog undrat annars...
Tur är i alla fall att man har en arbetskamrat/chef på jobbet som lyssnar och kan få en att må lite bättre i alla fall.

Idag behöver jag kramar, sällskap, någon som lyssnar. Jag behöver kel med mina misar. Hade nog behövt kel med en viss vovve också, en som inte låter en sluta klappa henne för att hon tycker det är så mysigt. Till slut sitter hon i ens famn för att hon vill va så nära som möjligt. Kanske får jag träffa henne ikväll, kanske inte. Vi får se...

Fyra timmar kvar innan jag får åka hem...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Skickar dig en liten kram för att visa att jag tänker på dig. Vissa dagar är livet hårt. Men det är vetskapen om att det finns så mkt fint i livet som gör att man orkar ta sig igenom även sådana dagar.

Man kan inte må bra alltid, så länge inte de dåliga överväger det bra..

Men du är stark Elin, du tar dig igenom detta.



Ses på Lördag, ska bli så kul att du kommer!

Kramar

2010-10-29 @ 22:46:23
URL: http://mamasan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ville bara tipsa dig om att ursnygga idol jury andreas sjunger sj! youtuba hans namn så ska du få höra :)) massor av kramar till bästaste tant Elin :))

2010-10-31 @ 16:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0