101010

Åkte hem till pappa efter jobbet idag. De hade precis ätit och lite rester fanns kvar till mig. Grillat(!) kött med klyftpotatis och tzatziki. Lyxigt!
Efter fredagkvällen har jag nu fina klistermärken på min spegel i hallen. Maja tyckte de satt bra där! ♥ Det tycker jag också! 
Lördagskvällen tillbringades hos storasyster med världens finaste syskonbarn! Sötaste Signe fick välling och somnade i min famn ♥ Vad skulle man gjort utan de här härliga barnen?
Kvällen avslutades med en kopp te hemma hos en viss väktare =) Vi kollade film och jag var inte hemma förrän två inatt. Minns inte senaste gången jag var uppe så sent! =) Börjar jag bli gammal?

Fick med mig en fin hög med böcker från biblioteket i fredags så jag tänkte gå och lägga mig med dom nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0