Höst?

Idag är jag äntligen ledig, efter nio dagars jobb. Riktigt skönt! Gick faktiskt nyss ur sängen där jag legat och läst nån timme.
När jag vaknade imorse var jag säker på att Blinka fått bebisar. Hon kuttrade och lät så mycket att jag tänkte att det måste vara små bebisar som gnyr. Det visade sig bara att hon tyckte att jag sovit för länge och att hon ville ha sin dagliga äpplebit!
Det är fortfarande juli månad men när man tittar ut genom fönstret idag kan man nästan tro att det är höst. Grått, molnigt, regnigt och blåsigt. Fast jag kan känna att det är rätt skönt ändå. Då kan man sitta inne med gott samvete. Min enda plan idag (innan träningen kl 17) är att jag ska åka och handla och det ska jag nog hinna med =)
Ikväll kommer Caroline och Bobo och hälsar på! Så jag måste planera vad vi ska äta idag också. Efterrätten är redan bestämd, det blir chokladmousse som jag ska göra under dagen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0