Snart...

Det har fortfarande inte ploppat ut några bebisar, men Blinka är rejält tjock om magen nu så de borde komma när som. I fredags var det ett väldans liv på bebisarna i magen, de rörde sig och sparkade som tusan så jag tror nog att de börjar bli redo att komma ut!
För övrigt så är hon en väldigt pratglad dam. Speciellt på morgnarna! När hon hör att jag vaknat blir hon inte tyst förrän hon har fått sin äpplebit. Nu kommer hon dessutom ut ur huset för att hämta biten, står med frambenen upp på kanten av buren tills hon fått den. Himla söt faktiskt!



   



Måste bara visa vad jag fick av Alvin när de var här och grillade i lördags. Han hade gjort de själv och nu hänger de så fint på mitt kylskåp!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Söta blinka när ska bebisarna titta ut?

2010-08-02 @ 22:40:35
URL: http://Www.theotilda.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0