1 km närmre

Imorse på gymmet utökade jag min vanliga 5 km joggingtur till 6 km. Vilket betyder 1 km närmre en mil. Mitt mål är att springa en mil innan året är slut. Det ska väl inte vara så svårt.

Förövrigt så är det en fixardag idag. Förutom träningen imorse har jag hunnit med att duscha, tvätta, rengöra katternas låda och dammsugit. Om ett tag kommer pappa och ska hämta min "tv-bänk" och köra iväg och slänga den. Så har jag i alla fall plats till en ny när jag nu ska handla den..

Annars är det lite av en deppig dag idag också. Känslan av ensamhet smyger sig på emellanåt. Och ledsamheten kommer. Det blir inte bättre av att jag har tittat på foto från förra sommaren, på oss. Och det förbannade facebook. Kan inte gå in där utan att jag "råkar" kolla till hans sida. Varför gör jag så mot mig själv?

Ikväll ska jag i alla fall åka och hälsa på tre av de finaste människor som finns på denna jord! Det känns bra!


Kommentarer
Postat av: Annapanson systeryster-lillasyster-syskling

det är väl så man gör syskling, för att bearbeta - en dag inser man att det inte är jobbigt längre, och då slutar man också att titta. då är det liksom inte viktigt längre.

du är viktigare.

2010-08-03 @ 19:33:35
URL: http://annamittialltihop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0