15 och 4 dagar kvar!

Det har gått väldans bra på jobbet idag. Jobbade in lunchen så att jag fick komma hem lite tidigare. Och det bästa av allt var att Mette var på jobbet idag, trots sitt onda knä. Har ju saknat henne i en hel vecka. Det är inte lika roligt att vara där om inte hon är där.

Nu blir det en god macka och sen ska jag ner till Malmö och träna. Idag blir det Bodypump. Har förresten hittat ett annat träningspass som är grymt roligt, BodyAttack! Sjukt jobbigt men riktigt skoj. Man är helt slut efteråt precis som det ska vara =)

Det är tydligen inte bara jag som längtar till julen. På väg hem från jobbet idag körde jag förbi ett hus där de redan satt upp adventsljusstakarna! Lite väl tidigt kan jag tycka. Men som jag längtar till om två veckor, då ska mina upp! =)


Kommentarer
Postat av: jessikan

vaddå 15 och 4 dagar kvar??

2009-11-16 @ 22:00:46
URL: http://kaamunen.blogg.se/
Postat av: mette

vet du hur mycke jag kommer att sakna dig!!!

2009-11-17 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0