Inspiration

 Det är helt sjukt hur blödig jag har blivit de senaste åren. Tårarna kommer för nästan ingenting. Har just suttit och gråtit hur mycket som helst till kvällens avsnitt av Grey´s Anatomy.

Jag ska hitta mig en stor mysig gungstol och ha i mitt vardagsrum. Och ett sybord så att min symaskin kan stå framme. Och så ska sovrummet målas om från det gula till mer gräddvitt. Det kommer passa mycket bättre till min matta som jag fick av mormor, morfar och mamma i födelsedagspresent.
Jag måste börja gå på fler loppisar. Vill hitta gamla fina möbler.



...att ge upp är inget alternativ

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du var inte den enda som grät till Greys..oj oj va jag bölade!! Men ett barn som dör är ju bara för mycket att klara av "tår-lös"

2009-05-14 @ 15:52:39
URL: http://majaochjag.blogspot.com
Postat av: Anna Panna

Heeej gums!!



Jag följer gärna med dig på loppisar =) Det är skoj tycker jag!!



Kraaamen

2009-05-14 @ 20:51:49
Postat av: Anna Panna

Heeej gums!!



Jag följer gärna med dig på loppisar, det är skoj =)



Kraaam

2009-05-14 @ 20:52:55
Postat av: Lotta

Usch ja, jag grät oxå till Greys i Onsdags.. så sorgligt.. men så har jag alltid varit blödig, extremt blödig.. kommer antagligen att bölda floder på brölloppet :)

2009-05-16 @ 11:23:11
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: tinaina

tror det är så att ju äldre man blir ju blödigare blir man, gråter med till dom flesta program nu föritden. Har du sett arlanda, där fälls många tårar när dom är ankomsthallen, (ibland är det rätt skönt att man sitter själv här hemma i soffan, men bara ibland)..

2009-05-17 @ 17:54:57
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0