Lat måndag

Mamma är i Grekland nu och jag är inte ett dugg avundsjuk (eller hur?!)
Tänk att få komma till solen lite och bada och bli snygg och solbränd. JAG VILL OCKSÅ!

Har haft ont i ryggen hela dagen idag så det blev ingen träning idag. Kroppen kanske behöver lite återhämtning... Så jag följde med Jenny, Daniel och Maja till Lund där Daniel spelade fotboll. De vann med 5-0. Måste ha varit för att Maja hejade så bra från vagnen =)
Det blev inom Ica på hemvägen och jag köpte mig en stor påse med godis. Jag har aldrig varit särskilt bra på att bara köpa lite godis Där är för många goda saker att välja mellan. Mitt problem är att jag inte heller vet när jag ska sluta äta, trycker i mig godis tills det verkligen är helt fullt i magen och jag ligger och mår illa...

Resten av min kväll kommer tillbringas i soffan, tittandes på tv. Imorgon ska jag upp tidigt och tvätta....

Kommentarer
Postat av: iNA

Godis som e sååå gott...mm mums...Du får slå en pling eller nått så får vi bestämma en dag då ja knådar din rygg lite, inte ska du gå runt och ha ont.

2009-05-11 @ 20:20:16
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/
Postat av: Kikki

finns ingen vits med små godispåsar.....

2009-05-11 @ 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0