1 maj

En känsla av tomhet och ensamhet när jag kom hem idag
Men jag gav mig ut och sprang min runda och nu känns det genast bättre.

Valborg tillbringades i Dalby tillsammans med Johan, Tommy och Emelie. Det blev grillat med god sallad och god öl till middag och bär med glass till efterrätt. Det blev ett valborg utan bål, trist nog. Men filmmys i soffan är också trevligt =)
I förmiddags åt vi frukost och gick sen ut och la oss på en filt i solen och bara mös. Härligt!

Ska ta en snabb stretching efter joggingturen, sen duscha, sen ringa Camilla och sen grilla tillsammans med Jenny och Daniel. Kanske dricka nån Corona till maten idag också!!

Kommentarer
Postat av: jessika

jag fattar inget! sov du och åt frukost tillsammans med nån, gick ut och kom hem och kände dej ensam eller ??

kramis

2009-05-02 @ 08:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0